Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszxino
MHR Rider
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław rbn
|
Wysłany: Śro 22:37, 17 Lut 2010 Temat postu: cross 125 |
|
Kolejny pomysł, który narodził się dziś...
-cross
-więcej niż 50 ccm (myślę, że 125)
-od 2003 r. w góre
-do 8 tys.
ktm? cr? dt? ... HELP
Ostatnio zmieniony przez mateuszxino dnia Śro 22:37, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kacpik
MHR Rider
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław *RBN*
|
Wysłany: Śro 23:04, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
ale szukasz 125/50 ? ;>
ja chyba wybrał bym yamaszke dt ale wszystkie te wymienione dają rade:D trudny wybór
Ostatnio zmieniony przez Kacpik dnia Śro 23:09, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiu2336
Administrator Forum
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław CIN
|
Wysłany: Śro 23:08, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
KTM Bez Licencji
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kacpik
MHR Rider
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław *RBN*
|
Wysłany: Śro 23:11, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
Jakiej licencji ?
Ostatnio zmieniony przez Kacpik dnia Śro 23:20, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszxino
MHR Rider
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław rbn
|
Wysłany: Śro 23:42, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
Nie no..blachy muszą być ;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
MHR Rider
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: City Komaszyce
|
Wysłany: Czw 0:44, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
Wszystkie są spoko na wyrównanym poziomie
Ale ja osobiście bym stawiał na CR w końcu silniki hondy to silniki hondy Wytrzymałe
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZaras
Tymczasowa emerytura
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Czw 9:52, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
Cagiva W8, obczaj sobie ile to ma koni
Ale najbardziej chyba polecałbym, starą dobrą DT
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToŁdI
MHR Rider
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:49, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
Nie chce byc nie mily ale co to w ogole za temat xD co to za porownanie
Dt do cr i ktm ?
cr125 to full cross i seryjnie nie wychodziły wersje z homologacja, jak rejestracja to na lewo... z racji iż jest to full cross to przeważnie bo jednym sezonie ostrego katowania tłok jest do wymiany...
ktm125- fajna maszynka ale starsznie paliwożerna, są wersje z homologacją i bez, ale bym nie kupił, co z tego że ma odejscie jak w ostatnim sezonie ktm125 został oceniony na najbardziej awaryjny motor w swojej klasie...czesci bardzo drogie i w wiekszosci trudno dostepne...
Dt125- fajny motor na asfalt,szutry i bezdroża, w ciezkim terenie nie poszalejemy.... mimo małej mocy jak na swoją pojemnosc daje sporo frajdy z jazdy....tanie czesci, dostepne od reki..... tania w zakupie i do naprawienia w domowym zapleczu...
i to porównanie jest do bani bo cr to full cross ktm do hard enduro a DT to soft enduro.... To tak jakby zapytac finlandia czy starogardzka xD
Lukniej sobie na HUSQVARNA WRE 125
Motorek lepszy stylizacyjnie od wszytskich powyzszych, spora moc i zerowa awaryjnosc, super sprawa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszxino
MHR Rider
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław rbn
|
Wysłany: Pią 23:20, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
takie porównanie to dzieło mojego niezdecydowania
dzięki:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|